Laatste week - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Chantal van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Chantal

10 Oktober 2017 | Duitsland, Nedlitz

Afgelopen weekend was het weer heel gezellig met Anja, Koen en Jullian (die loopt op hetzelfde bedrijf stage als Koen). Zondag was ik nog bij anja en hebben we nog met zn alle daar de perspulpkuil ondergestopt en banden over gegooid. Dit hebben Anja en ik goed beloond met een lekkere biefstuk. Maandag heb ik de lammeren weer gevoerd, gestrooid en de drinkbakken zuiver gemaakt en ben ik met Jan een wagen hooi en stro gaan halen. De rest van de dag ben ik weer gaan schoonmaken voor donderdag, wanneer de bezoekers komen. Savonds heb ik de lammeren nog gevoerd. Er hadden gisteren ook nog 2 eerste jaars geiten gelamd, 1 geit had 1 bokje en 1 geitje en de andere had dode lammetjes helaas. Die lammetjes krijgen 4x per dag 500 ml te drinken per keer. Eerste dagen natuurlijk biest. Vandaag zijn we gelijk 4 wagens hooi en stro gaan halen omdat het toch niet uitkwam met de planning. Tussendoor heb ik de lammeren gevoerd, gestrooid en de drinkbakken zuiver gemaakt. Ook vandaag heb ik weer veel schoongemaakt voor donderdag. Savonds heb ik de lammeren weer gevoerd. Morgenvroeg moet ik om 7 uur beginnen en mee afmelken.

Omdat alle stagaires een keer moeten koken en mogen kiezen wat we willen eten heb ik vanavond gekozen voor de chinees. Die was de vorige keer erg lekker.

  • 11 Oktober 2017 - 08:13

    Ria Van Den Broek:

    De laatste week Chantal; geniet nog maar eens goed van deze fijne ervaring en de lammeren en dan... naar huis !

  • 11 Oktober 2017 - 10:32

    Marga Van Den Broek:

    De laatste loodjes Chantal...nog even hard werken en dan nog even naar Berlijn. Geniet ervan en dan weer lekker terug naar huis...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Nedlitz

Chantal

Buitenlandse stage in Duitsland bij een geitenboer.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 6161

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: