Week 5 - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Chantal van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Chantal

06 Oktober 2017 | Duitsland, Nedlitz

Deze week heb ik weer veel schoongemaakt. Want op mijn laatste stagedag komt er een groep van 100 duits talige mensen het bedrijf bezoeken. Dus dan moet het wel een beetje schoon zijn. Dinsdag overdag hebben we groep 81 uitgemest en waren hier de hele dag mee bezig. In de avond is Anja met een paar mensen van haar stage, op mijn bedrijf gaan kijken. Was weer heel gezellig. Woensdagavond ben ik met de stage van Anja bij een varkensboer gaan kijken. Was heel leuk om een keertje te zien! Net als vroeger bij ons thuis alleen hadden ze er hier ietsie meer varkens, een stuk of 2500 zeugen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Nedlitz

Chantal

Buitenlandse stage in Duitsland bij een geitenboer.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6144

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: