Tussen de geiten en lammetjes - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu Tussen de geiten en lammetjes - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu

Tussen de geiten en lammetjes

Door: Chantal van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Chantal

17 September 2017 | Duitsland, Nedlitz

Vrijdagavond moest ik voor de eerste keer al alleen melken. Natuurlijk zat alles weer tegen en was ik langer aan het melken dan normaal. Zaterdag heb ik in de ochtend maiskolven gezocht voor het oogstdankfeest eind deze maand. In de middag heb ik lammetjes gescand die naar de andere locatie gingen. Daar worden ze verder opgefokt en halen ze terug paar maanden voor het lammen. Paar van die geiten hebben we ook al mee terug genomen. Dinsdag ga ik naar Berlijn. Een nichtje van mijn stagebegeleiders is pas bevallen en gingen ze even op kraamvisite, daarna gaan we er nog een leuke dag van maken in Berlijn!

  • 17 September 2017 - 12:19

    Marga Van Den Broek:

    super leuk dat je mee mag naar Berlijn !!! heel bijzonder

  • 17 September 2017 - 14:45

    Tessa Van Der Schriek:

    Leuk verslag chaakkie! Veel plezier in Berlijn en zie je binnenkort :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Nedlitz

Chantal

Buitenlandse stage in Duitsland bij een geitenboer.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 6134

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: