Week 4 - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Nedlitz, Duitsland van Chantal Broek - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Chantal van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Chantal

28 September 2017 | Duitsland, Nedlitz

Het was deze week niet heel erg druk dus heb ik weer een hoop schoon gemaakt. Ik voer zoiezo iedere ochtend de lammetjes, maak ik de drinkbakken schoon en strooi ik ze in. Gisteren heb ik ook nog het gazon gemaaid met de john deere grasmaaier. Vandaag heb ik de lammeren gedaan en ben ik met Jasper een wagen met hooi en stro gaan halen op de opslag locatie. In de middag zijn we naar een perceel luzerne gaan kijken want iemand had 20 hectare aangeboden. Onderweg belde ze dat de merlo klaar zou zijn, maar nu we er zijn toch niet helemaal klaar is. Nu wacht ik op het mechanisatiebedrijf totdat de merlo klaar is zodat ik hem gelijk mee kan nemen. Als ik optijd terug ben kan ik nog alleen gaan melken, maar dan moet ik al binnen een half uur terug zijn dus dat zal ik wel niet redden. Morgen zullen we heeeeeel erg optijd, gaan beginnen aan de wagen voor het oogstdankfeest wat zaterdag is. Morgen komt Rob ook nog een weekendje langs!

  • 29 September 2017 - 21:54

    Ad Timmermans:

    Chantal is goed bezig een hele levenservaring
    fijn weekeinde samen met Rob

  • 30 September 2017 - 15:58

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Chantal,

    Leuk dat je contact hebt met Anja en Koen en dat je zoveel "fans" hebt die je avonturen volgen. Fijn dat je zo goed kunt samenwerken met Jessica en dat je schoonfamilie is langs geweest. Ik lees dat het een leuk weekend was in Winterberg. Ook Rob is geweest lees ik en hoe was het oogstdankfeest. Oftewel hoe smaakte de warsteiner bij Rob.
    We moeten hun mening over de foto's wel respecteren en die zie ik dan inderdaad wel in je verslag. Goed dat je zoveel verschillende werkzaamheden kunt uitvoeren want dan leer je toch het meest. Straks ben je weer een ervaring rijker die je meeneemt in je verdere leven.

    Nog veel plezier en werk ze.
    Groeten,
    Ad van Tuyl

  • 02 Oktober 2017 - 10:04

    Ria Van Den Broek:

    Fijn om te lezen dat je het nog steeds goed naar je zin hebt daar in het verre Duitsland; een hele ervaring. Ik hoop dat je een fijn weekend met Rob gehad hebt maar dat zal zeker wel zijn zo even weer met zijn twee! Werk ze !! Houdoe !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Nedlitz

Chantal

Buitenlandse stage in Duitsland bij een geitenboer.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6147

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: